Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> News Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
God sommer
Forfatter Besked
YoUnK
Owner of wrestling.dk

Indmeldt: 24. sep 2004

Geografisk sted: Jylland

IndlægSkrevet: Lør jun 05, 2010 12:23 pm    Emne: God sommer Besvar, med citat

Så nærmer vi os sommerferien for de fleste af os der studere. Nogle af os sidder stadigvæk og sveder over eksamenerne, men det skal nu nok gå.

Endnu engang vil jeg godt hører jeres mening om sitet og hvad i kunne tænke af forbedringer, her tænker jeg ikke kun på forummet.

Alle forslag er velkommende...

God sommer

/Younk

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside MSN Messenger
Samoa_Anders

Indmeldt: 21. apr 2007

Geografisk sted: Amager - KBHs Manhatten

IndlægSkrevet: Lør jun 05, 2010 2:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er to ting der skærer i øjnene på mig - Kedelig lav brugeraktivitet og kedelig høj svineaktivitet

Og god sommer til Dem også Hr!

Indmeldt: 29. dec 2007

IndlægSkrevet: Lør jun 05, 2010 7:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Måske selve hjemmesiden www.wrestling.dk kunne trænge til et løft.

Et nyt design på forum kunne også være fedt, synes vores nuværende er meget tamt og kedeligt Smile

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jul 07, 2010 10:58 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Aktiviteten på vej op - endelig er offtopic rummet ikke i brug 50 gange dagligt, og der bliver diskuteret god WWE wrestling.

Ting der kunne hjælpe på aktivitet:

@ WWE tipskupon med præmier udlovet af DPW - herunder følgende:

- månedens PPV tipper

- årets PPV tipper

@ På forsiden - månedens top 3 indlæg (evt. mest aktive)

@ Afstemninger generelt / har ikke været inde på FLux side længe, men man kunne overveje nogle af disse tiltag. Den side var genial i starten, men så forsvandt Podcast.

Ville elske, hvis der kom gang i dem igen (blink blink)

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jul 07, 2010 11:00 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Og dette er måske lige i overkanten:

Der må ikke spoiles offentligt før 10 dage efter showet er Aired.
Klik for at se eksempel

7 dage må være rigeligt nu om dage, da de fleste ser showet i løbet af ugen.

Indmeldt: 24. nov 2004

Geografisk sted: Det mørke jylland, Aabenraa (The City Of Gods)

IndlægSkrevet: Tors jul 08, 2010 8:11 am    Emne: Besvar, med citat

Fint udgangspunkt med sådan et topic her. Grunden til jeg ikke besøger wrestling.dk er simpelt at der er for meget mundhukkeri herinde. Syntes det er fedt der bliver diskutteret wrestling etc.
Men tror det er vigtig folk husker ikke og tage det personeligt. Meningen med diskussion er jo og få nogle konstruktive meninger, hvilket nogle folk herinde har meget svært ved. Syntes bestemt ikke man skal gå helt i offensiven, bare pga. man ikke lige har ret. Der er eksempler på folk kalder hindanden navne, det er sgu og synke for lavt og barnligt. Er basicly grunden til jeg ikke besøger wrestling.dk ofte mere, som jeg har gjordt.
Da det er sagt ville det da glæde mig hvis sidens signal værdi ændrede lidt og folk tænkte sig om en ekstra gang eller to, før de begyndte og svine hinanden til. Syntes bare det er synd da der er mange gamle bruger der har det på samme måde, og udover det er det jo en fed hjemmeside. Før hen nød jeg hvert fald godt af hjemmesiden da ingen fra min vennekreds ser wrestling..

Ang. side layout; Syntes måske også det kunne piftes lidt op, hvordan er jeg ikke den rette til at svare på. Men en ting jeg rigtig godt kan lide ved siden er nye topics bliver sat over i højre hjørne så skal man faktisk ikke ind på selve forumet og finde dem.

Håber det giver lidt stof til eftertanke...

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
KaizerSoze

Indmeldt: 24. nov 2004

Geografisk sted: Det mørke jylland, Aabenraa (The City Of Gods)

IndlægSkrevet: Tors jul 08, 2010 8:13 am    Emne: Besvar, med citat

KaizerSoze skrev:

Fint udgangspunkt med sådan et topic her. Grunden til jeg ikke besøger wrestling.dk er simpelt at der er for meget mundhukkeri herinde. Syntes det er fedt der bliver diskutteret wrestling, men det skal sgu ikke være en magtkamp.
Men tror det er vigtig folk husker ikke og tage det personeligt. Meningen med diskussion er jo og få nogle konstruktive meninger, hvilket nogle folk herinde har meget svært ved. Syntes bestemt ikke man skal gå helt i offensiven, bare pga. man ikke lige har ret. Der er eksempler på folk kalder hindanden navne, det er sgu og synke for lavt og barnligt. Er basicly grunden til jeg ikke besøger wrestling.dk ofte mere, som jeg har gjordt.
Da det er sagt ville det da glæde mig hvis sidens signal værdi ændrede lidt og folk tænkte sig om en ekstra gang eller to, før de begyndte og svine hinanden til. Syntes bare det er synd da der er mange gamle bruger der har det på samme måde, og udover det er det jo en fed hjemmeside. Før hen nød jeg hvert fald godt af hjemmesiden da ingen fra min vennekreds ser wrestling..

Ang. side layout; Syntes måske også det kunne piftes lidt op, hvordan er jeg ikke den rette til at svare på. Men en ting jeg rigtig godt kan lide ved siden er nye topics bliver sat over i højre hjørne så skal man faktisk ikke ind på selve forumet og finde dem.

Håber det giver lidt stof til eftertanke...

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> News Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum