| Forfatter |
Besked |
|
CenaOrton

Indmeldt: 15. jul 2010 Indlæg: 27
|
Skrevet: Tirs jul 20, 2010 11:23 am Emne: Store wrestlere |
|
|
Har tit tænkt på hvad andres mening omkring disse "enorme" wrestlere?
Personligt syntes jeg de ødelægger wrestlingen lidt, Der er ikke rigtigt nogle moves, men de "møver" sig mere igennem kampene, og er svære at få lavet nogle rigtigt moves på uden det ser for kluntet ud.
Men så er spørgsmålet, er de nødvendige at have med for at skabe lidt anderledes?
Lad mig høre jeres mening
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Rassamdul

Indmeldt: 05. feb 2009
 Indlæg: 447 Geografisk sted: 8870 eller cirka der omkring ;D
|
Skrevet: Man jul 26, 2010 10:59 pm Emne: |
|
|
Jeg syntes der er stor forskel på de kæmpe wrestlere. Big Show og Mark Henry syntes jeg klarer det helt fint, og det er sjældent de skuffer mig. Men en gut som The Great Khali er jo virkelig en falliterklæring, manden er jo ikke mere talentfuld (både som skuespiller og wrestler) end en gennemsnitlig mand.
Men vi har jo set det igennem mange år. Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars hvor Giant Gonzales og Haystack var mere komiske end frygtindgydende.
|
_________________ Matt Hardy will not die! |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Gungner

Indmeldt: 27. sep 2005
|
Skrevet: Man jul 26, 2010 11:44 pm Emne: |
|
|
| Citat:
Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars
|
Really?
|
_________________ Not only am I better looking... I am just plain better!
Du er min aller-bedste squash buddy wrestling ven!
New Diva's Champ!!
Klik her for at se den skjulte besked(Den indeholder spoilers, som kan være resultater eller andet der kan ødelægge kampe og shows m.m)
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Y2Jfan
Indmeldt: 27. okt 2009 Indlæg: 211
|
Skrevet: Man jul 26, 2010 11:48 pm Emne: |
|
|
Ja der er forskel på dem, når du siger store wrestlere inkluderer det så også folk som Kane og Undertaker, for hvis det gør er der jo nogle af dem der er rigtig gode. Big Show underholder mig (som face!) mens en mand som Mark Henry ikke gør (har dog ikke noget problem med ham)
Og Khali skulle bare fyres på stedet!
|
_________________ Favoritwrestlers: Chris Jericho, Edge, The Miz, Christian og CM Punk
Favoritmatch: TLC II - Wrestlemania 17 |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Peter PTA

Indmeldt: 26. feb 2006
|
Skrevet: Man jul 26, 2010 11:52 pm Emne: |
|
|
WWE booker dem forkert, hvilket de startede med efter Andre's heel-turn før WM III og har gjort lige siden. Ideen med at have en giant i sin fold, er at han skal se sej ud - fx ved at vinde battle royals - hjælpe babyface'n når odd'sne er fuldstændig imod ham, og så ellers bare være en freaky attraktion.
De virker til en vis grad også som heels, hvis de bare husker at skride når de har tabt til champen.
|
|
|
Rassamdul

Indmeldt: 05. feb 2009
 Indlæg: 447 Geografisk sted: 8870 eller cirka der omkring ;D
|
Skrevet: Tirs jul 27, 2010 1:01 am Emne: |
|
|
| Gungner skrev:
| Citat:
Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars
|
Really?
|
Måske mere superstars end wrestlere 
|
_________________ Matt Hardy will not die! |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Sheriffen

Indmeldt: 05. nov 2004
|
Skrevet: Tirs jul 27, 2010 1:20 pm Emne: !! |
|
|
Arrrg vil nu mene, at Kevin Nash har været en af de bedre "store" wrestlere gennem årene.
Underligt ingen nævner Bam Bam, som var i en klasse for sig selv
|
_________________ STOP DET SPOIL I FUCKERS! |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Peter PTA

Indmeldt: 26. feb 2006
|
Skrevet: Tirs jul 27, 2010 2:10 pm Emne: |
|
|
Jeg synes lidt Bam Bam og Vaders stil, hvor imponerende den end var, har været med til at tage attraktionen ved monstre væk, de fløj for meget og bumpede for gymnastisk. Det virkede fint nok for dem, men hvad så med alle de andre federter der fulgte efter? Earthquake lavede et running dropkick lige i Tugboats face i en undercard match. Det ville han aldrig have gjort mod Hogan.
|
|
|
RJ

Indmeldt: 16. feb 2009
|
Skrevet: Tirs jul 27, 2010 2:39 pm Emne: |
|
|
Jeg har altid været fan af store wrestlere, som barn syntes jeg det var det mest fasinerende i verden. Men tiden har ændret det en smule, jeg syntes stadig folk som Show, Nash, & Taker er fantastiske at kigge på, så længe det ikke er i halv times kampe. De store folk fungere stadig rigtig godt i elimination chamber kampe og den type af kampe...
Tilgengæld har jeg altid syntes at folk som, Andre, Kahli, Mabel og de andre kæmper, har været mere en belastning end noget andet.
Idag er jeg meget mere til X-Division, Lucha og cruiserweights...
|
_________________ Livet er for kort til 2 ting...
Kvinde Wrestling
og...
Kvinde Fodbold |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|