Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> Wrestling Generelt Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
Store wrestlere
Forfatter Besked
CenaOrton

Indmeldt: 15. jul 2010

IndlægSkrevet: Tirs jul 20, 2010 11:23 am    Emne: Store wrestlere Besvar, med citat

Har tit tænkt på hvad andres mening omkring disse "enorme" wrestlere?

Personligt syntes jeg de ødelægger wrestlingen lidt, Der er ikke rigtigt nogle moves, men de "møver" sig mere igennem kampene, og er svære at få lavet nogle rigtigt moves på uden det ser for kluntet ud.

Men så er spørgsmålet, er de nødvendige at have med for at skabe lidt anderledes?

Lad mig høre jeres mening

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
Rassamdul

Indmeldt: 05. feb 2009

Geografisk sted: 8870 eller cirka der omkring ;D

IndlægSkrevet: Man jul 26, 2010 10:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg syntes der er stor forskel på de kæmpe wrestlere. Big Show og Mark Henry syntes jeg klarer det helt fint, og det er sjældent de skuffer mig. Men en gut som The Great Khali er jo virkelig en falliterklæring, manden er jo ikke mere talentfuld (både som skuespiller og wrestler) end en gennemsnitlig mand.

Men vi har jo set det igennem mange år. Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars hvor Giant Gonzales og Haystack var mere komiske end frygtindgydende.

Indmeldt: 27. sep 2005

Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Man jul 26, 2010 11:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:

Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars

Really?

Du er min aller-bedste squash buddy wrestling ven!

New Diva's Champ!!
Klik her for at se den skjulte besked(Den indeholder spoilers, som kan være resultater eller andet der kan ødelægge kampe og shows m.m)
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside MSN Messenger
Y2Jfan

Indmeldt: 27. okt 2009

IndlægSkrevet: Man jul 26, 2010 11:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Ja der er forskel på dem, når du siger store wrestlere inkluderer det så også folk som Kane og Undertaker, for hvis det gør er der jo nogle af dem der er rigtig gode. Big Show underholder mig (som face!) mens en mand som Mark Henry ikke gør (har dog ikke noget problem med ham)

Og Khali skulle bare fyres på stedet!

Favoritmatch: TLC II - Wrestlemania 17
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
Peter PTA

Indmeldt: 26. feb 2006

Geografisk sted: Valbylland

IndlægSkrevet: Man jul 26, 2010 11:52 pm    Emne: Besvar, med citat

WWE booker dem forkert, hvilket de startede med efter Andre's heel-turn før WM III og har gjort lige siden. Ideen med at have en giant i sin fold, er at han skal se sej ud - fx ved at vinde battle royals - hjælpe babyface'n når odd'sne er fuldstændig imod ham, og så ellers bare være en freaky attraktion.
De virker til en vis grad også som heels, hvis de bare husker at skride når de har tabt til champen.

Less spoil, more Shitney!
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside MSN Messenger
Rassamdul

Indmeldt: 05. feb 2009

Geografisk sted: 8870 eller cirka der omkring ;D

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 1:01 am    Emne: Besvar, med citat

Gungner skrev:

Citat:

Kevin Nash og Andre The Giant er fremragende wrestlere/superstars

Really?

Måske mere superstars end wrestlere Very Happy

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 1:20 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Arrrg vil nu mene, at Kevin Nash har været en af de bedre "store" wrestlere gennem årene.

Underligt ingen nævner Bam Bam, som var i en klasse for sig selv

Indmeldt: 26. feb 2006

Geografisk sted: Valbylland

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 2:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes lidt Bam Bam og Vaders stil, hvor imponerende den end var, har været med til at tage attraktionen ved monstre væk, de fløj for meget og bumpede for gymnastisk. Det virkede fint nok for dem, men hvad så med alle de andre federter der fulgte efter? Earthquake lavede et running dropkick lige i Tugboats face i en undercard match. Det ville han aldrig have gjort mod Hogan.

Less spoil, more Shitney!
RJ

Indmeldt: 16. feb 2009

Geografisk sted: 9400...DK

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 2:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har altid været fan af store wrestlere, som barn syntes jeg det var det mest fasinerende i verden. Men tiden har ændret det en smule, jeg syntes stadig folk som Show, Nash, & Taker er fantastiske at kigge på, så længe det ikke er i halv times kampe. De store folk fungere stadig rigtig godt i elimination chamber kampe og den type af kampe...

Tilgengæld har jeg altid syntes at folk som, Andre, Kahli, Mabel og de andre kæmper, har været mere en belastning end noget andet.

Idag er jeg meget mere til X-Division, Lucha og cruiserweights...

Kvinde Fodbold
Vis ikke emner ældre end:   

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> Wrestling Generelt Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum