Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
***Sådan turner man WWE's største face til Summerslam
Forfatter Besked
Sheriffen

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:45 pm    Emne: ***Sådan turner man WWE's største face til Summerslam Besvar, med citat

Efter at have set de sidste 3 ugers er jeg blevet mere overbevist om, at Cena's turn kommer nu. Og det ville sgu være så dejligt nemt, hvis man havde en masse WWE wrestlere i ringen samtidig. Aha main-eventen Summerslam.

Lad os antage, at Nexus kommer lidt i baghånd, hvilket er meget muligt. Hmm til sidst står Team Cena (Bret, Cena + en) alene med Barrett. Barrett virker bange, men så turner Cena - og publikum går amok (på Bret selvfølgelig). Show slut....... Cena har turnet på det andet største ppv, han har publikum fuldstændigt i mod sig.

Dagen efter møder Cena drengen op på Raw som den hemmelige leder af Nexus - Nexus består herefter i et par måneder - hvorefter Cena bliver champ og Barrett bruger sit titelshot på Cena. Så er Barrett inde i WWE varmen, og så er alle vildt glade.

Og så må man ikke glemme The Rock. Det er pisse smart at have en heel Cena, hvis Rock er den hemmelige GM. Så fjerner han ikke chants fra Rock - og så er alt skide godt.

Jeg er faktisk ikke i tvivl om, at Cena turner til Summerslam. Og jeg bliver meget meget skuffet, hvis Nexus slutter der + Michael Cole er GM.

Indmeldt: 07. feb 2008

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Det kunne være fedt.. det ville gøre cena spændende.. men det er sku sikkert bare ønsketænkning..

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
Sheriffen

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:59 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Ikke længere..... det orange trøje er efterhånden solgt til dem, der kunne tænke sig sådan en. Nu er det tid til at sælge en trøje, der vil sælge flere end nogensinde. Heel Cena trøjen....

Jeg er sikker på, at hele universet vil falde ned på knæene og tilbede en heel Cena - jeg tror simpelthen, at han vil være fantastisk.

Og det kommer nu - den kamp til SS er så oplagt. Og Nexus får lov at fortsætte

Indmeldt: 30. nov 2008

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 8:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber inderligt du har ret, men jeg tvivler. Jeg kan ikke forstille mig, at WWE turner Cena - det virker simpelthen for urealistisk.

Indmeldt: 13. apr 2005

Geografisk sted: Skovlunde

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 8:12 pm    Emne: Besvar, med citat

Det ville vel også være en god måde at få Trips tilbage på, ved at turne ham heel mod Cena. Minusset ville være endnu en Cena - HHH feud.

Cena må dog meget gerne turne heel for min skyld, men tror ikke på at det sker.

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
DaRnIeL

Indmeldt: 07. feb 2008

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 8:22 pm    Emne: Besvar, med citat

Det gode ved en heel Cena ville være at alle hans gamle feuds med diverse wrestlere ville få helt nyt liv..
normalt så er Cena jo underdog igennem hele kampen, og så på bedste superman stil kommer han tilbage i sidste øjeblik med sin 5 moves og vinder kampen..

er han derimod heel ville han have overtaget langt det meste af kampen, og man ville ikke kunne vide på forhånd om han ville vinde eller ej.. Og jeg tror faktisk Cena kunne være en rigtig ond heel..

Bambuddi

Indmeldt: 10. mar 2009

Geografisk sted: Valby, København

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 9:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er en meget intimiderende tanke, og er vel på højde med dengang Hogan turnede. Noget man ALDRIG troede ville ske (ikke mig hvert fald), og den reaktion der kom var jo virkelig det hele værd. Ikke for overhovedet at sammenligne Cena og Hogan, men jeg tror også sagtens Cena ville kunne bære rollen som heel.

Men, er der ikke for mange heels i øjeblikket? Hvem skulle han feude med på Raw? Tager man et kig på Raw superstars siden savner jeg de helt store faces må jeg sige! Der er mange der ligger i "gråzonen", altså dem som både tiljubles og buhes. Her tænker jeg folk som Miz, Edge, Jericho og specielt Randy Orton! Her ser jeg en masse spændende feuds, men ellers ved jeg snart ikke...

Hvis NXT fortsætter og Cena turner, hvem er så stærk nok som Raws leder? Hvad med The Rock, hvor længe skal han være der, og hvor involveret bliver han?

Jeg kan sagtens se perspektiver i alt det her, men så sandelig også faresignaler.. Håber inderligt du har ret riffen!

Det der får mig til at savle er tanken om en feud der varer fra Summerslam til WM26, og ender med CENA vs ROCK!

Uden tvivl et af de største øjeblikke i wrestlinghistorien hvis det ønske går i opfyldelse!

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 9:31 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Cena vs. Rock skulle være face vs. face - og ville med garanti blive det.

Jeg kan også se perspektiver, og ikke mindst fantastiske kampe. Men tør de?? Kan Cena turnes??

Jeg forudser, at Raw i et stykke tid bliver et fællesskab af tweeners. Alle vil jo være faces mod en heel Cena - det alle har ventet på.

Axl & Ian Rottens fortabte bror

Indmeldt: 06. mar 2005

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis cena skulle gøre noget godt, ville det være at smutte væk fra mit tv... han sucks, vil altid sucke. Smid cm punk på raw og lad ham rede det forbund.

Indmeldt: 21. apr 2007

Geografisk sted: Amager - KBHs Manhatten

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:09 pm    Emne: Besvar, med citat

Cena kan helt sikkert turnes! Kernen af hans fans er dem, som Jericho altid omtaler, hyklerne, parasitterne, men lad os for nemheds skyld kalde dem for WWE Universe fårene. De følger derhen, hvor de bliver ledt.

Derfor vil de også med et trylleslag blive sårede og kede af det, hvis Cena turner. Ren boy-band-opløsning-stemning.

Det er også dem WWE vil have fat i, det er dem som skaber rammerne og mest lydhøre. De andre boo'er dem de vil, og et Cena heel turn vil jo ikke ligefrem få dem til at cheer'e på ham.

Men kan det lade sig gøre? Jeg ved, du har læst rygterne om et heel turn, enten Trips eller Cena - tanken må være, at de smider et par heels til Smackdown come Sy-Fy rykket. Derfor mangler de en top heel, og med Trips ude måske indtil december, og Orton stærkt på vej ud af sin tweenerrolle. Så har vi kun Sheamus tilbage plus enten Edge eller Jericho. Begge kan ikke blive på Raw. Der mangler en ægte top heel, og nu hvor Trips er ude, så er Cena potentiel kandidat.

men er han for stor? Som det er sagt tidligere, så vil dette evt. turn være af Hoganesque proportioner, eller da Brett Hart gik heel.

Jeg kan godt se ideen, men for mig, når du er sikker på det sker, så lyder det som da Rolf Sørensen sagde at Andy Schleck ville vinde touren, da der kun lå to sekunder mellem ham og Contador på enkeltstarten. Og det skete som bekendt ikke.

Jeg er bange for, at det ikke sker... Manden er en cashcow, en front figur for et firma der VIRKELIG har brug for god PR, og Cena er manden der giver dem det. Hvem skulle ellers? Kofi Kingston? Cenas heel turn ville skade dem, langt mere end hvad de opnår ved at give os et kæmpe twist

Indmeldt: 27. okt 2009

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber godt nok Cena turner heel det ville være fedt. Jeg tænker også ... Hvorfor gøre det til en elimination match, det er vel ikke for sjov, hvis der skal være et heel turn kan Cena jo ikke bare turne på 6 teammates, så det kan jo være grunden til at det blev en elimination match

Favoritmatch: TLC II - Wrestlemania 17
Bambuddi

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Ja har du ret i, ellers ville kampen nok tabe en del momentum. Jeg forestiller mig allerede deres staredown i starten, og den øredøvende larm fra publikum! What a moment! Det kan i min bog ikke blive større end det!

Om de tør med Cena? Det er meget svært at sige. Han er jo om nogen WWE's ansigt udadtil, og børnene elsker ham. Han er involveret i meget velgørende arbejde osv. Selvfølgelig kan tingene fungere alligevel, men alt er nemmere med ham som the good guy.

Men jeg tror det handler meget om at vi som wrestlingfans ikke kan forestille os en "ond" Cena. Det vil helt sikkert skabe røre i andedammen, men man skal også tænke: Hvad får Cena ud af det, og vil det gavne ham?

Svaret på det spørgsmål er svært synes jeg...

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:22 pm    Emne: !! Besvar, med citat

Jeg vil nu mene, at wrestling handler om faces and heels, og selvfølgelig falder WWE's seertal ikke ved et heel turn - tværimod. Hvis Cena skal blive større end han er nu, så har han brug for det heel turn. Alle de store har været heel, og selvfølgelig brænder Cena som face også ud, hvis det ikke fornyes en gang i mellem. Cena skal nok fange de unge igen, når han kommer tilbage som face.

Et heel turn vil have dimensioner af Hoganish - men er der så en aftager til face positionen??

Cena vs. Undertaker Wrestlemania?? Det skal ske heel vs. face.

Jeg tror dog ikke, at Cena kan turnes fuldstændig - måske sælges der blot flere Nexus trøjer.

Og sidst men ikke mindst, så er Wade Barrett det bedste bud på en fandens god heel i 2011

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:37 pm    Emne: !! Besvar, med citat

By Rich Twilling

The October 11th WWE Raw in Seattle is advertising a handicap dark match main event of John Cena and Randy Orton vs. The Nexus. For more information on this and other worldwide wrestling events, head over to prowrestlingevents.tk. [Thank you to Devin Cutting].

Hvis dette er rigtigt, så er der kun en mulighed - Bret Hart! Og det er ikke mindre end en skandale!

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:

Jeg kan godt se ideen, men for mig, når du er sikker på det sker, så lyder det som da Rolf Sørensen sagde at Andy Schleck ville vinde touren, da der kun lå to sekunder mellem ham og Contador på enkeltstarten. Og det skete som bekendt ikke.

Hahaha ja der kunne jeg heller ikke lade være med at grine, snak om at piske en stemning op Smile
---------------------------
Nej seertallene ville tværtimod stige, det er jeg også sikker på. Produktet ville bestemt ikke forringes, og som før nævnt, så får alle tidligere feuds et nyt perspektiv og liv.

Min største frygt er også aftageren, hvem kan løfte opgaven? Det kunne blive Orton, men ham ser jeg stadig i en kategori for sig selv. En person som er sygt populær, men som ikke decideret spiller på sin popularitet.

Wade Barrett vil altid kunne spille heel rollen perfekt, bare det at han er englænder er jo mere end nok! Uden tvivl rookie of the year!

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum