Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
Vælg og fortæl om de 5 hotteste navne i WWE
Forfatter Besked
Sheriffen

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 10:44 am    Emne: Vælg og fortæl om de 5 hotteste navne i WWE Besvar, med citat

5. Sheamus

Når man ser Sheamus på Raw, så tænker man faktisk ikke over, at han er en rookie med stort R (i WWE sammenhæng). Han er en seriøs main-eventer, og han fungerer fantastisk til det han gør. Jeg tror ikke, at vi kommer til at se ham som dominerende face - det er et minus.

4. Cody Rhodes

Han har fundet sit gimmick, og det gør ham interessant nok til at få denne plads. Burde dele den med Swagger, som jeg forventer har en stor fremtid.

3. The Miz

Jeg har fortalt nok om min holdning til ham - han er fremtidens mand både som face og heel. Det han mangler i ringen og størrelse har han på mic'en. Jeg tror, at vi ser ham med bæltet snart og længe. Royal Rumble vinder kunne jeg godt forestille mig.

2. Wade Barrett

Manden er ene mand skyld i, at Raw har en dominerende storyline. Han er fantastisk i størrelse, karisma og på mic'en. Er fuldstændig forelsket i denne karakter. Stor Stor fremtid.

1. John Cena

Cena er nummer et i min verden, fordi jeg tror, at det heel turn kommer nu. Dette er også den eneste grund til, at han er nummer et på listen. Han kunne blive en fantastisk heel - og han er en fantastisk face.

Indmeldt: 24. nov 2004

Geografisk sted: Det mørke jylland, Aabenraa (The City Of Gods)

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 1:09 pm    Emne: Besvar, med citat

Min favorter pt er;

1) Chris Jericho. Han er helt klart min favorit i WWE pt. Han er fantastisk på micen , god til at entertaine. God til at pushe andre, og får formadable kampe med folk. Bare se ham og Evan kampene. Han er guld hver den mand. Håber snart han skal ses med et bælte igen.

2) Randy Orton. Bedst som jeg elskede ham som heel "turner" han. Har altid kunne lide Orton. Han er også en fantastisk grund til at se RAW

3) Jack Swagger. Manden er genial, for satan da.... Brings back some memories to Kurt Angle

4) Sheamus. Hold da op det gik hurtig for ham. Troede det ville gå bradt ned ad bakke som vi har set før, men nej. Manden har fandeme fremtids potientale. Elsker simpelhen og se ham. (Hans entrance gør det nu heller ikke dårligere, eller er det bare mig)

5. John Cena. Her vaklede jeg mellem Miz og Cena. Men må indrømme Cena tænder noget i mig pt. Skal ikke være en hemmelighed at før var jeg bestemt ikke Cena fan. Men hold da op det har ændret sig. Han er top face og han gør det godt. Har ikke set en face som ham siden Hogan for at være ærlig. Han gør det virkelig godt også fans mæssigt.

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Y2Jfan

Indmeldt: 27. okt 2009

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 1:32 pm    Emne: Besvar, med citat

1. Chris Jericho - the best in the world at what he does. Altid gode promos og gode kampe når han får chancen

2. The Miz - ja han er fremtiden, både som face og heel (selvom vi ikke har set ham som face endnu) Men igen på miccen er han AWESOME

3. CM Punk - Min top 3 er i mine øjne de 3 bedste på miccen i WWE, CM Punks gimmick er noget anderledes end de andre heels og det kan jeg godt lide ved ham.

4. Kane - Endelig er der kommet gang i ham igen, han er blevet et monster igen, og han viser at han har gode mic skills

5. Wade Barrett - Han er sammen med Miz "the next big thing" både god på miccen og i ringen, han har alt hvad der skal til for at blive en main eventer

Favoritmatch: TLC II - Wrestlemania 17
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
Samoa_Anders

Indmeldt: 21. apr 2007

Geografisk sted: Amager - KBHs Manhatten

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 3:47 pm    Emne: Besvar, med citat

Drenge, Jericho er ikke på nogen måde nær at være på den top 5 over de hotteste navne. Tværtimod! Han er blevet begravet i mindre grad de sidste par måneder, og siden han kom til Raw generelt. Hans kontrakt løber ud senere på året, og hans game show var noget ledelsen ikke var så glade for

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 4:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Og hvad bygger det på han ikke er inde i noget titel billede eller? Syntes da bestemt ikke han er blevet ringere siden han er kommet til Raw tværtimod. Samme med hans promoer.. Ring in-skills kan der ikke sættes en finger på..
Han spiller jo også en rolle i nexus historien lige nu, og er sikker på der kommer mere.
Så og kalde ham begravet er vidst bare nogle tilfældige gætterier!!

Sidst rettet af KaizerSoze Fre jul 30, 2010 4:20 pm, rettet i alt 2 gange

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
DaRnIeL

Indmeldt: 07. feb 2008

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 4:06 pm    Emne: Besvar, med citat

1. Santino Marella

2. Ezekiel Jackson

3. Hornswoggle/The Miz - de er lige dårlige så kunne ikke beslutte mig

4. Finlay

5. JTG

Samoa_Anders

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 5:02 pm    Emne: Besvar, med citat

For det første, så kommer han fra at main evente mania til at jobbe til Evan Bourne. For det andet, så har han ikke noget betydeligt at foretage sig.

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 5:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Samoa_Anders skrev:

For det første, så kommer han fra at main evente mania til at jobbe til Evan Bourne. For det andet, så har han ikke noget betydeligt at foretage sig.

Derfor har vi vel stadig lov til at synes godt om Jericho ikke ?

KaizerSoze

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 5:21 pm    Emne: Besvar, med citat

Samoa_Anders skrev:

Well tror måske der er en mening med han skal "jobbe" lige netop til en som Evan. Ikke noget andet og fortage sig ? Lyder vidst ikke som du har set de kampe med Jericho og Evan. De leverede begge to top underholdning. Hvor tit har vi ikke set folk der main eventer ved WM der kommer til at jobbe til andre.
Har Edge så heller ikke andet og fortage sig pt ifølge dig eller?
Jericho levere max gode promoer. Han er med i en kæmpe story linje på Raw sååå. . No offence makker du er sgu nød til at argumentere lidt bedre end blot nogle tilfældigheder du lige finder på i dit hoved.

Ps. Laver du også en liste istedet for bare og tage de kritiske briller på hos andre? Er fint du kommer med noget konstruktiv kretik, men du er sgu nød til at argumentere bedre.. Tror ikke dette var meningen med topicet...

Samoa_Anders

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 6:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Y2Jfan skrev:

Samoa_Anders skrev:

Derfor har vi vel stadig lov til at synes godt om Jericho ikke ?

Jo bestemt, tror du jeg hader ham?

Men riffens emne handler om hvem de hotteste er lige nu, og Jericho er først lige begyndt at varme lidt op

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 6:14 pm    Emne: Besvar, med citat

KaizerSoze skrev:

Samoa_Anders skrev:

Well tror måske der er en mening med han skal "jobbe" lige netop til en som Evan. Ikke noget andet og fortage sig ? Lyder vidst ikke som du har set de kampe med Jericho og Evan. De leverede begge to top underholdning. Hvor tit har vi ikke set folk der main eventer ved WM der kommer til at jobbe til andre.
Har Edge så heller ikke andet og fortage sig pt ifølge dig eller?
Jericho levere max gode promoer. Han er med i en kæmpe story linje på Raw sååå. . No offence makker du er sgu nød til at argumentere lidt bedre end blot nogle tilfældigheder du lige finder på i dit hoved.

Ps. Laver du også en liste istedet for bare og tage de kritiske briller på hos andre? Er fint du kommer med noget konstruktiv kretik, men du er sgu nød til at argumentere bedre.. Tror ikke dette var meningen med topicet...

Meningen med emnet var vist heller ikke, at liste hvem ens ynglingswrestlere var, men hvem der var de hotteste pt.

Jeg er stor fan af manden, men du kan sguda godt regne ud, at når man jobber til en midcarder, så er man ikke ligefrem i A-materialet. Desuden var det jo heller ikke en rigtig feud. Blot en mindre angle hvor de havde nogle kampe, og der var stort set ingen interaktion mellem de to.

Og lige på Raw var han med i noget stort, men det er immervæk et stykke tid siden. Han er på vej op igen, men siden Mania og siden han tabte bæltet, så er det gået ned ad bakke.

Jeg ved ikke hvorfor du mener, at siden Edge ikke er brændvarm heller, at der er noget i vejen for at jeg kan kommentere på Jericho? Kan ikke se hvad han har med diskussionen at gøre.

Og jeg behøver vel heller ikke lave en liste, for at få lov at kommentere på tråden og dens indhold? Men for at undgå, at folk bliver sure i løgsækken så:

5. Dolph Ziggler
4. Kane
3. Wade Barrett
2. John Cena
1. The MIz

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 7:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis det havde været favorit wrestler pt havde den nok set lidt anderledes ud, anyway!
Vi har alle forskellige holdninger og forventninger hvad der er "hot". Tror jeg godt vi kan blive enige om. Rigtig fint og kommentere uden en liste tror bare folk har lidt støre forventninger til indfaldet af argumentations nivauet end "så har han ikke noget betydeligt at foretage sig" etc. Var nu mest in lille provokation det med "din liste" og det virkede. Feedbacken blev jo straks bedre.

Ontopic: Det jeg mente med Edge var, syntes han befinder sig samme sted som Jericho pt. Nej han har ikke jobbet til Evan, men tilgængel fik WWE universet en kanon kamp ud af det imellem Evan og Jericho. Tror det lidt er en smagsag. Og jeg vil kalde det de havde en "feud". Men det er vidst en helt anden diskussion!

Samoa_Anders

IndlægSkrevet: Fre jul 30, 2010 7:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Når vi snakker WWE, så er der desværre meget lidt sammenhæng mellem kvalitet af kampe og når folk er hotte... Miz er glimrende eksempel. Jericho mod Bourne var god ja! Men den var ikke helt så vigtig

Og jeg mener Edge og Jericho er samme sted ja.... Mange af os havde nok regnet med det ville ske, da de begge blev draftet til Raw. De er simpelthen forsvundet i mængden

Indmeldt: 15. aug 2006

Geografisk sted: KBH-NORD

IndlægSkrevet: Lør jul 31, 2010 6:37 am    Emne: Besvar, med citat

Jericho vs Bourne serien var klart vigtigst for Bourne, og Jerichos eneste rolle der var at få Bourne til at se skide godt. Enig i at Jericho på ingen vis er at hot navn lige her og nu, og han har ikke været det siden han forlod SmackDown!.

Jeg er ikke skide meget oppe at køre over idéen om hvor vidt en wrestler er hot eller ej, da jeg i den forstand altid har det med at heppe på de, som ikke bliver pushed mod stjernerne. Men der er et par enkelte, som jeg vel kan forholde mig til.

1. The Miz - Den kunne også være gået til nr. 2 eller 3, men måske fordi hans hæsblæsende fremad ryk har været så prominent her og nu, og at den kommer fra hårdt slid og en voldsom udvikling, fortjener Miz denne her plads for sig selv.

2. Wade Barrett - Som gravitationspunkt for og en utrolig karismatisk leder af et ellers havregrødsfarvet hold, gør denne rookie et ufatteligt prof job. Han er gået fra NXT til at være det antagonistiske centerpunkt for RAW. Han er konstant på folks læber, og når Nexus dør ud, så vil Barrett formentlig forblive oppe i toppen af WWE's rangstige.

3. John Cena - Udelukkende pga. Nexus-anglen har Cenas brand fået en saltvandsindsprøjtning. Men han er ikke mere hot og interessant, end at han stadig står der, hvor man kan gisne om hvor vidt der er et heel-turn i vente. At Cena ikke mange venner har (her regnes ikke backstage og virkelige relationer), gør det ham også til den hårdt arbejdende og evigt slidende forhadte face... det mest hotte ved Cena er at hans karakter formentlig kan og vil knække og turne.

4. CM Punk - Lige meget hvilke feuds og hvilke situationer han bliver skrevet ind i, så fylder han utroligt meget. Han er altid en stor del af de mest interessante SmackDown! segmenter, og han leverer altid. Selv når han ikke er i titelbilledet, leverer han og underholder gevaldigt. Man har på fornemmelsen at WWE har bemærket det, og konstant giver ham mulighed for at være til stede.

5. Rey Mysterio jr. - Det var enten ham eller Kane. Næsten lige kedelige, og næsten lige forudsigelige. Der er ikke meget knald og båthorn over nogen af dem, men Mysterio har åbenbart så meget pull (måske fordi det frygtes at han kunne forsvinde fra WWE, hvis noget ikke huede ham), at han får lov at være WWE's eneste miniature-monster. Han blæser derudaf, squasher ellers gode og etablerede wrestlere for et godt ord. Selv i 2010 præsterer den nu aldrende lille mexikanske jumping bean at leve som legenden om alle tiders største high-flyer, der matcher størrelse og muskler med sin hurtighed og snilde. I 2010 er Mysterio derfor blandt de hotteste navne i WWE.

IndlægSkrevet: Lør jul 31, 2010 1:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Jamen hvis det er hvem WWE synes der er de hotteste, kan du jo bare kigge på Power 25

1. Kane
2. Sheamus
3. Orton
4. Miz
5. Barrett

Hot kan jo også betyde at de leverer hver gang ... Altså hvis Jericho ikke er hot, så er Punk godt nok heller ikke, det eneste han laver lige nu, er at være skadet, og have en ligegyldig feud med Big Show. Jericho er et hot navn fordi han leverer hver gang han er på miccen og i en kamp

Vis ikke emner ældre end:   

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum