Indmeldt: 21. mar 2005 Indlæg: 4335 Geografisk sted: Falster
Skrevet: Fre maj 20, 2005 10:30 pm Emne: Spot p? : John Cena
Rigtige navn : John Felix Anthony Cena
H?jde : 6'1
V?gt : 240 lbs
Finishing Move : FU
Gimmick : Face - Hip hopper.
S?dan begyndte Cena's karriere
Cena begyndte som 12 ?rig at tr?ne p? daglig basis, og var meget aktiv i diverse skole sporte (Som basket, American football, osv), og begyndte lidt senere at g? i tr?nings centre.
Cena fik en dag en uventet opringning fra en ven, der spurgte om han ikke ville pr?ve at wrestle, og Cena, der ikke var sikker p? hvad han ville v?re, sagde ja. Han begyndte s? at tr?ne p? WWE's talent udvinklings mekka #1, OVW.
WWE debut, og f?rste sp?de gimmick.
Kurt Angle inviterede OVW's heavyweight champ. til SmackDown! den 27. Juni 2002, og fra den kamp af, var hans WWE karriere s? sm?t i gang. At han tabte sin f?rste kamp, er ligegyldigt.
John Cena k?mpede imod en masse gode wrestlere i et halvt ?rs tid, hvor han for det meste bare var en dum rookie der skulle have t?sk for at l?re hvordan spillet er.
Cena's heel turn.
Cena blev heel efter en kamp mod Billy Kidman, hvor han flippede totalt ud p? ham. Han var stadig ikke helt etableret, og stadig for det meste en figur der skulle v?re tr?ning p? de store wrestlere.
Cena blev hurtigt hadet af publikum for hans arrogante hip-hop attitude, og hans til tider m?rkelige dialoger, med alt og alle.
Cena fik s? en story line, der gik p? at smadre Brock, og s? begynder et nyt kapitel.
Jagten p? Lesnar
I SmackDown fik Cena sm?k af Brock Lesnar den 13. Februar 2003, og fik en F5 ind i en turnbuckle, der gjorde Cena kn?skadet. Da Cena kom tilbage, blev han uovervindelig. Han slog modstandere p? stribe. Han startede med Rikishi, s? Eddie Guerrero, s? The Undertaker, Chris Benoit og Rhyno. Hele den feud sluttede med at Lesnar og Cena k?mpede en intens WWE titel kamp. Lesnar vandt, og det var slutningen p? den feud.
Hip hop, og The Doctor Of Thug-a-nomics
1. Maj 2003, blev Cena hip-hopper, og freestyle rapper.
Han lod til at have fundet sit rigtige gimmick, og brugte det til at f? gode kampe, som han k?mpede h?rdt i, vandt og tabte.
I slutningen af November blev Cena face igen, efter at svine Vince McMahon til, da Vince var skadet.
Cena har v?ret face lige siden.
Hans karriere gik stille og roligt, med en masse kampe, indtil Wrestlemania XX, hvor han vandt sit f?rste b?lte, The US title, imod The Big Show. Han taber s? mesterskabet til Carlito, i Carlito's debut kamp, men vinder det tilbage ugen efter.
Tid til et Mega Push !
Det hele begyndte den 20. Januar 2005, hvor han kvalificerede sig til Royal Rumble, i en kamp mod Ren? Dupr?e.
Han genvandt sin US title 2 gange, indtil en m?ned f?r Wrestlemania 21, hvor Orlando Jordan tog hans title, efter en interception af JBL.
M?neden senere var det tid til Wrestlemania 21..!
The Champ.. IS HERE !
S? klassisk valgte Cena at udtrykke sig over sit nyvundende mesterskab, ugen efter han vandt det, i SmackDown.
Den 14. April, viste Cena sit nye b?lte frem, der helt kontroversielt var med en spinner, ligesom hans US title.
Efter Cena blev mester, og fik sit Mega Push, har han ikke k?mpet s? mange kampe, og g?et mere over til en giga feud mellem ham selv og JBL.
H?ber i n?d det, skrev det ikke for at v?re med i en konkurrence, men for at g?re mig selv klogere
Indmeldt: 23. apr 2005 Indlæg: 2935 Geografisk sted: Nørrebro, København.
Skrevet: Fre maj 20, 2005 10:39 pm Emne:
Meget god spot. Kunne v?re bedre, men hvad kunne ikke det!
Synes du skulle have lidt mere med fra f?r WWE noget OVW stuff.
Ellers synes jeg det er meget godt. Nu ved jeg godt du er MEGA Cena fan og alt det der, men synes du holdt dig rimelig neutral. (thumps up)
I hvert fald det jeg lagde m?rke til.
Jeg giver dig ikke nogen karakter, hvilket jeg heller ikke mener jeg har givet ved Ric Flair Spotten. Hvis jeg har s? er det fordi jeg har en lorte hukommelse..
Meget god spot
_________________ Officially converted to McMahonism on 18/04/06
Indmeldt: 21. mar 2005 Indlæg: 4335 Geografisk sted: Falster
Skrevet: Fre maj 20, 2005 10:44 pm Emne:
Fozzy skrev:
Meget god spot. Kunne v?re bedre, men hvad kunne ikke det!
Synes du skulle have lidt mere med fra f?r WWE noget OVW stuff.
Ellers synes jeg det er meget godt. Nu ved jeg godt du er MEGA Cena fan og alt det der, men synes du holdt dig rimelig neutral. (thumps up)
I hvert fald det jeg lagde m?rke til.
Jeg giver dig ikke nogen karakter, hvilket jeg heller ikke mener jeg har givet ved Ric Flair Spotten. Hvis jeg har s? er det fordi jeg har en lorte hukommelse..
Meget god spot
Vil lige starte med at sige mange tak for det gode respons, og tak fordi du gad l?se det hele
Ville meget gerne have haft noget mere OVW stuff med, men syntes det er umuligt at opspore..
Indmeldt: 30. dec 2004 Indlæg: 4544 Geografisk sted: På bænken
Skrevet: Fre maj 20, 2005 10:48 pm Emne:
Synes det er et rigtig godt spot. Men som Fozzy pointerede kunne der godt v?re lidt OVW stuff med hvor han var meget succesfuld som The Prototype. Men det du allerede har med er rigtig velskrevet.
Skrevet: Fre maj 20, 2005 10:48 pm Emne:
Jeg har faktisk lige lidt mere...
Citat:
Hans karriere gik stille og roligt, med en masse kampe, indtil Wrestlemania XX, hvor han vandt sit f?rste b?lte, The US title, imod The Big Show. Han taber s? mesterskabet til Carlito, i Carlito's debut kamp, men vinder det tilbage ugen efter.
S?dan som jeg husker det s? tabte han b?ltet til Booker T inden Carlito
Han havde jo den der "BEST OF FIVE SERIES" med booker og mener at booker T havde b?ltet p? et tidspunkt. Han vandt tilbage ved NO Mercy 2004
Og S?dan som jeg husker det s? vandt han ikke b?ltet tilbage ugen efter, men et par uger efter. Blev han ikke stukket ned samme aften som han tabte b?ltet ?
Det er selvf?lgelig kun sm? fejl.. Hvis det overhovedet er fejl.
Skrevet: Fre maj 20, 2005 11:08 pm Emne:
Fozzy skrev:
Jeg har faktisk lige lidt mere...
Citat:
S?dan som jeg husker det s? tabte han b?ltet til Booker T inden Carlito
Han havde jo den der "BEST OF FIVE SERIES" med booker og mener at booker T havde b?ltet p? et tidspunkt. Han vandt tilbage ved NO Mercy 2004
Og S?dan som jeg husker det s? vandt han ikke b?ltet tilbage ugen efter, men et par uger efter. Blev han ikke stukket ned samme aften som han tabte b?ltet ?
Det er selvf?lgelig kun sm? fejl.. Hvis det overhovedet er fejl.
Er der ingen der ved om det er sandt eller ej ?
Det er ikke første gang du har været efter en som har skrevet i en gammel tråd. hvorfor er det sådan et problem for dig? Trådene er der til at blive skrevet i, og når de ikke er lukket er det vel lovligt???
Jeg vidste f.eks. ikke tråden fandtes,
Klik her for at se den skjulte besked(Den indeholder spoilers, som kan være resultater eller andet der kan ødelægge kampe og shows m.m)
og måske kan den blive relevant igen nu hvor han er tilbage
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum