Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    Wrestling.dk Forum Indeks -> Interviews Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
Interview med Mr PPV
Forfatter Besked
Dansk Wrestling Bookings

Indmeldt: 11. okt 2005

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 12:59 am    Emne: Interview med Mr PPV Besvar, med citat

The Voice of W.dk: Jeg f?et den ?re at lave et interview med DW?s egen Mr. PPV. Jeg vil starte med at sige tak fordi du gider tage dig tid til dette her.

The Voice of W.dk: N?h lad os g? i gang. Hvor l?nge har du wrestlet?

Mr PPV: Snart 4 ?r

The Voice of W.dk: Har du altid vidst du ville wrestle, eller hvordan er du kommet i gang med det?

Mr PPV: Har set/fulgt wrestling lige siden 1986, men havde aldrig haft ambitioner om selv at g?re det f?r Benny Ray lokkede mig med op til numsetrolden.. ?h sorry, Asbj?rn Riis

The Voice of W.dk: Hvilken wrestler har inspireret dig mest?

Mr PPV: Hmmm, Hulk Hogan fik mig hooked p? wrestling. S? ham i filmen Rocky 3 og t?nkte bare ? wauw hvor cool. Men min inspiration kommer nok mest fra heels som Ted Dibiase, Flair/ 4Horsemen, som jeg dengang fandt utroligt trov?rdige som bad guys, og holdt id?en om wrestling som noget ??gte? i live. Har stadig b?nd jeg optog fra det hedengangne RTL-program ?Catch-up?, hvor de viste NWA og tidlig WCW.

The Voice of W.dk: Hvordan vil du beskrive din stil? Hvis du kan uddybe det?

Mr PPV: Absolut jordbunden, he he. Oldschool er det ord/begreb de fleste forbinder mig med. Jeg mener selv, at jeg pr?ver at blande s? mange genrer som muligt p? ?n gang. Synes ?comedy wrestling? er grineren at lave, men lidt hardcore er ogs? fint, selvom det giver lidt flere knubs, ikke sandt Smack? Dog afskyr jeg trash-wrestling, hvilket for mig er de s?kladte death-matches med lysstofr?r osv. osv.

The Voice of W.dk: Har du en favorit kamp v?ret af dine egne?

Mr PPV: Jeg har en sejr over Chaos, men det blev ikke filmet, ?v! Ellers m? det v?re min kamp mod Smackhouse som er favoritten, selvom jeg var en anelse ude af form? Min seneste kamp mod Krede, synes jeg ogs? var vellykket. Han er absolut en af DK?s bedste, selvom han sj?ldent f?r credit for det.

The Voice of W.dk: Hvor har du tr?net og hvem har tr?net dig?

Mr PPV: Har tr?net hos Asbj?rn, har tr?net selv i Randers, og s? har jeg ellers tr?net hos DHW i ?rhus og s? selvf?lgelig i Fredericia i DW. For det meste har tr?ningen best?et i selvl?ring, hvilket i h?j grad ogs? inkluderer alle turene til Mors.

The Voice of W.dk: Du har wrestlet en del steder i din tid. NWF/NWE, DWA, DHW og nu DW kan du fort?lle lidt om din tid de steder?

Mr PPV: Turene til Mors var altid forn?jelige, men det var nu ikke Asbj?rns skyld, men fordi vi altid har det sjovt, n?r vi samles fra hele landet. ?rhustr?ningen har nok v?ret den mest givtige alt i alt, hvad ang?r ren tr?ning men ikke kampe. DWA og DW er der hvor mine bedste kampe har v?ret, og forh?bentlig er DW det sidste sted for mig. NWE var d?df?dt fra starten, fordi Asbj?rn aldrig havde hjerne nok til at lade os g?re arbejdet og f? forbundet rigtigt i gang.

The Voice of W.dk: Kan du fort?lle noget om din oplevelse i Haslev under DWA? Du havde vidste ikke haft den bedste start i din karriere, og du fik vist noget til det show, og der er vidste nogen after-show historie ogs??

Mr PPV: ?h ja, den fam?se Haslev-oplevelse, he he. M?dte Smackhouse p? showet, og synes jeg selv, havde den bedste kamp. Indtil da havde jeg mest bare fors?gt mig med forskellige fremgangsm?der i mine kampe, uden at tage det seri?st. Men her var der pres p?, for jeg t?nkte, at jeg fandeme ikke var kommet helt fra Randers, rejst 7 timer og brugt 700 kr p? turen, bare for at fjolle mig gennem en kamp, s? den fik max gas, hvilket forh?bentlig kunne ses.
Bagefter opstod s? den f?romtalte fam?se episode, hvor et kvindfolk (faktisk ganske attraktiv ?n af slagsen), kom hen til mig og mere eller mindre faldb?d mig hendes veninde. Det er en lang historie egentlig, men hovedtr?kkene involverer uddannelse som par-sexterapeut, piercinger, tatoveringer, hendes veninde, Carl Mar M?ller og til sidst hende selv.
Vil dog lige tilf?je at jeg var totalt ?rlig overfor hende og afviste hende (og veninden), fordi jeg var i et forhold p? det tidspunkt. Selvom det egentlig var spild af tid, for som hun sagde: ?Min k?reste beh?vede jo ikke vide noget..? Ak ja, de har det vist sjovt hos ham Carl Mar..

The Voice of W.dk: Hvis du kunne booke din egen dr?mmekamp p? dansk jord, hvordan lyder den s??

Mr PPV: Chaos vs. Asbj?rn Riis i en street-fight. D?n ville jeg betale for at se!!

The Voice of W.dk: Hvor stammer navnet Mr. PPV fra, og er der en baggrunds historie til det?

Mr PPV: Jeg havde en klumme i DWF?s newsletter, der hed PPV. Det stod for Pouls Personal View. Men til en tr?ning hos Asbj?rn kaldte Benny (ham igen!!) mig Mr. PPV, og det h?ngte ligesom bare ved, og s? har jeg videreudviklet min character derfra.

The Voice of W.dk: Hvad har v?ret det vildeste du har gjort/v?ret udsat for i en kamp?

Mr PPV: Hmmm, det m? v?re at jeg stolede p? at Smackhouse havde styr p? hvor han ville lande i vores kamp i Haslev, men at han i stedet godt vidste jeg l? ?lidt forkert?, men hoppede alligevel og endte med at lande p? min k?be og kn?kke en tand p? mig. Har aldrig gjort noget vildt mod nogen, og har aldrig (7-9-13) skadet nogen. Faktisk plejer jeg selv at v?re ?rsagen til mine skader, som i kampen mod Krede i HS2, hvor jeg sprang en blod?re i albuen da jeg lavede min finisher. Det var en lang k?retur hjem, he he.

The Voice of W.dk: Har du haft nogen skader inde for wrestling?

Mr PPV: Ja. Tror kun jeg har haft 2 kampe uden skader *lol* (Se sp?rgsm?let ovenfor)

The Voice of W.dk: Hvad ser du der kommer til at ske i din fremtiden inden for Dansk Wrestling (DW)? Har du nogen m?l?

Mr PPV: Har kun ?t m?l, og det er at v?re med til at g?re DW til et kendt ?ord? i DK. Lige nu drejer det sig ikke om personlig

The Voice of W.dk: Vild Vinter er nu p? L?rdag d. 18 i Lang?. Hvordan tror du showet bliver?

Mr PPV: Det bliver STORT!! Helt klart er der lagt op til at det bliver DW?s svar p? Wrestlemania 1!!!

The Voice of W.dk: Hvad tror du om de forskellig kampes udfald bliver?

Lenny vs Jackson: Hmm, Jackson m? v?re en klar favorit. Lenny er lidt en l?s kanon, s? man kan dog ikke udelukke at han overrasker.

Kimball & The Raptor vs. Damage Inc: Dumt sp?rgsm?l, next!!!

Final Count vs. Mad Man McKinzy: Bliver det en kort kamp, m? favoritv?rdigheden klart g? til MMM. Tr?kker den ud, h?lder jeg nok mere til FC. Skal blive sp?ndende at se taktikken fra FC?s side.

Smakhouze vs. Kristian Holm: Det er den sv?reste at bed?mme. Kristian er en fantastisk dygtig o undervurderet wrestler, men p? den anden side har vi jo Smackhouse, som jeg selv kender en del til. Odds 4:3 til Smack.

Battle Royal: Jeg satser da p? at rende hjem med hele dynen. Om det s? indeb?rer at jeg m? h?lde min makker ud over tovene, so be it. S?dan er reglerne jo.

The Voice of W.dk: Jeg siger nogen navne, og du kommer med din personlige mening, okay?

Mr. PPV: Jeps

The Voice of W.dk: Chaos? Den bedste i DK. Det mest skr?mmende er vel at vi ikke har set ham udfolde sit fulde potentiale endnu!!

The Voice of W.dk: MadMan McKinzy? Uforudsigelig, men p? en god m?de.

The Voice of W.dk: Tank? Ond. Alt han laver p? ?n g?r ondt. Utroligt dygtig.

The Voice of W.dk: Final Count? Bliver bedre hele tiden. Han mangler dog at arbejde mere med sin fysiske fremtoning.
The Voice of W.dk: Benny Ray? M? jeg f? denne dans, min herre? Han fik mig overtalt til at starte i sin tid, s? det er hans skyld min krop altid g?r ondt!!

The Voice of W.dk: Kimball? Ah ja, manden med de 1000 tilnavne. En af de bedste. Mangler bare at blive enig med sig selv om hvad han er og hvad han vil. N?r han har styr p? det, s? er det ikke til at komme udenom ham.
The Voice of W.dk: Smakhouze? Mere sejlivet end man umiddelbart skulle tro. God bumper.

The Voice of W.dk: Lenny? I s?rklasse, men tryk p? s?r! Man kan ikke andet end holde af ham Smile

The Voice of W.dk: Asbj?rn Riis? Hvor lang tid har vi?? Hvis pis kunne snakke, s? ville han stadig v?re dummere at h?re p??.

The Voice of W.dk: Jeg vil sige tak fordi du gad bruge din tid p? dette, og ?nsker dig alt godt i fremtiden. Har du nogen sidste ord du vil have med p? vejen?

Mr PPV: Ja. Jeg ved godt, at jeg ofte kan virke temmelig ond i sulet og sv?r at komme ind p?, men det skal ikke afholde folk fra at fors?ge. Det er bare fordi jeg er stresset over altid at skulle holde styr p? Kimball, he he. Og til de nye vi har: I skal bare kl? p?. Selvom det m?ske ikke altid virker s?dan, s? bliver der alts? lagt m?rke til jeres indsats, og hvis I bliver ved med at virke interesseret i at blive bedre, s? l?nner det sig ogs? i den sidste ende. Tro mig!

The Voice of W.dk: Takker for Mr PPVs tid her. Husk at DW har f?et deres egen hjemmeside p? www.prowrestling.dk og husk at kom til Vild Vinter mere info HER

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
Kimball
Moderator

Indmeldt: 02. jan 2005

Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 1:02 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.wrestling.dk/forum/viewtopic.php?t=6956

Har i kommentar skriver dem der..

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   

Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    Wrestling.dk Forum Indeks -> Interviews Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum