Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> Interviews Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
Interview med 2 faces of M[M]M
Forfatter Besked
Dansk Wrestling Bookings

Indmeldt: 11. okt 2005

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 5:36 pm    Emne: Interview med 2 faces of M[M]M Besvar, med citat

2 Faces of M(M)M Interview

Vi har v?ret n?d til at f? en tolk til at overs?tte MadMan McKinzys, efter som han IKKE vil lytte til os p? Dansk, h?ber vi har f?et det oversat rigtig, og MadMan ikke bliver sur p? et senere tidspunkt.

The Voice of W.dk: Jeg har f?et den ?re at lave et interview med DW?s egen Mad Man McKinzy jeg vil starte med at sige tak for du gider tage dig tid til dette her.

Mad Man: Jamen, det er intet problem da

The Voice of W.dk: Skal vi komme i gang. Hvor l?nge har du wrestlet?

Mad Man: Jeg begyndte i januar 2004 og var rimelig aktiv indtil sommeren det ?r. Derefter gik det der dengang var DWA lidt i sig selv igen, og det var ikke f?r sommeren 2005, at vi kom i gang igen. F?rst var jeg med som dommer, men s? kom Mad Man alligevel frem igen efter et stykke tid

The Voice of W.dk: Hvorn?r fandt frem til at wrestling var noget for dig?

Mad Man: Der var et lille show i Odense i januar 2004 hvor main eventen var John Doe vs. Kimball vs. Admire (som var DWA champion). Jeg skulle v?re dommer og der blev tr?net hele weekenden. Admire udviste ikke den store gejst og fuckede nogen ting i kampen. Han tabte passende nok b?ltet den dag til Kimball. Det blev hurtigt en slags running joke at dommeren bumpede mere end en af dem i main eventen den dag (alts? Admire). S? det var den weekend jeg s?dan set f?rste gang begyndte at bumpe lidt rundt og den nat da vi havde k?rt bl.a. Admire hjem til Viborg sagde jeg til Kim og Christian Lenskjold at jeg ville begynde at tr?ne med fast. Mest af alt fordi jeg ville vise jeg kunne g?re det bedre end Admire. S? i bund og grund var det Admires ringhed den weekend der motiverede mig.

The Voice of W.dk: Hvilken wrestlere har inspireret dig mest?

Mad Man: Foley er uden tvivl en af dem. Ellers har jeg taget lidt hist og her fra nogle forskellige s?som Kenta Kobashi, Ric Flair og Samoa Joe. N?r det kommer til promos er det igen Foley der er den st?rste inspiration. Og s? selvf?lgelig den bedste promo guy nogensinde: Ric Flair.

The Voice of W.dk: Hvordan vil du beskrive din stil? Folk snakker om der er noget Samoa Joe over dig.

Mad Man: Det er en flot sammenligning m? jeg sige. Joe er en af de bedste i dag, og hans kampe har altid en god intensitet og de virker ??gte? p? en m?de. Jeg kan godt li? hans h?rdtsl?ende stil. Selvom han er i langt bedre form end mig er vi jo ogs? begge to store drenge.

The Voice of W.dk: Har du nogle favorit kamp som du har set p? dansk jord, og hvad er din personlig bedste kamp?

Mad Man: Jeg synes der har v?ret mange gode kampe p? dansk jord. Kimball vs. Inzaniack fra International var en rigtig fed kamp. Kimball vs. John Doe fra det f?rste Haslev show var en lang og godt sammensat kamp som f? desv?rre s?tter pris p?. Jeg vil dog til hver en tid h?vde, at den fortalte en god historie og det var cool at v?re en del af den som dommer. Ellers var containerkampen en oplevelse - ikke mindst fordi jeg kommenterede den sammen med Mr. PPV. Nogle af de gamle ?rhus kampe mellem Tank og Chaos var ogs? rigtig gode. Mht. mine egne kampe s? er jeg ret glad for min allerf?rste rigtige kamp som var ved Haslev 2 showet mod Raptor og Small Striker. Ellers var Street Fighten mod Smakhouze til Panik p? P-Pladsen rigtig god, og det samme var mig & Kimball vs. Raptor & Final Count fra House Show 2.

The Voice of W.dk: Hvor har du tr?net og hvem har tr?net dig?

Mad Man: Jeg har kun tr?net i Odense og en lille smule i ?rhus. S? det er stort set Kimball der har tr?net mig. JKA har ogs? v?ret lidt inde over.

The Voice of W.dk: Du har v?ret en del af den f?rste WF kamp nogensinde, fort?l omkring den?

Mad Man: Oprindeligt startede den vist med at jeg havde udfordret Inzaniack til en backyard kamp eller ogs? var det omvendt. Da manden s? troppede op til WrestleFest 2 med en rulle pigtr?d begyndte jeg nok at tr?kke lidt i land. Som dagen skred frem endte det med at blive en stor brawl med mange involverede. Sjov dag som stadig er en af de fedeste weekender jeg har haft som dansk wrestlingfan.

The Voice of W.dk: Hvad skete der den dag, som har pisset dig s? meget af?

Mad Man: Udover jeg pinnede Inzaniack og vandt kampen hvorefter den bare fortsatte fordi Inzaniack syntes det sku v?re s?dan? Ingenting. N? jo, og s? fl?kkede jeg Kimballs l?be den dag. Jeg tror sgu ikke han har tilgivet mig endnu. Dog gjorde jeg det med vilje, s? who cares?

The Voice of W.dk: Du har ogs? v?ret aktiv i DWA, du havde en ret god win/loss streak der, blev du holdt ned og hvordan husker du den tid?

Mad Man: Jeg synes ikke jeg blev holdt nede. Jeg n?ede ikke at wrestle imod s? mange. Men ja, jeg n?ede vist ikke at tabe nogen kampe (officielt).

The Voice of W.dk: Hvis du kunne booke din egen dr?mme kamp p? dansk jord, hvordan lyder den s??

Mad Man: Hvis den skal indeholde mig selv er det nok Mad Man vs. Kimball. Vi har en sm?lang historie med hinanden og der er lidt ?gte ?heat? der ogs? som sikkert vil spille ind. Raptor vs. Mad Man mangler ogs? sit 3. kapitel og den rette ?scene? til det. Vi kan g?re det meget bedre end vi allerede har gjort. Ellers er det nok Raptor vs. Chaos. Det ville v?re en genial kamp.

The Voice of W.dk: Vild Vinter er nu p? L?rdag d. 18 i Lang?. Hvad tror du om de forskellig kampes udfald bliver.

The Voice of W.dk: Lenny vs Jackson?

Mad Man: Begge har ikke v?ret i ringen et godt stykke tid, s? det bliver nok en ret lige kamp. Jeg h?ber Lenny tr?kker den hjem. Det bliver sp?ndende om Lang? elsker ham liges? meget som Haslev gjorde i sin tid.

The Voice of W.dk: Kimball & The Raptor vs. Damage Inc?

Mad Man: En kamp jeg forventer mig meget af. Damage Inc. tager den.

The Voice of W.dk: Final Count vs. Mad Man McKinzy?

Mad Man: Er der nogen tvivl? Mig og Final Count har som regel ret god kemi i ringen. Han har dog ikke endnu bevist overfor mig at han er v?rdig som modstander, s? lad os nu se i Lang?. Det er muligt jeg bliver n?dt til at sl? ham ihjel for at komme af med ham.

The Voice of W.dk: Er det ikke lige voldsomt nok?

Mad Man: Jeg skal nok g?re det blidt og langsomt.

The Voice of W.dk: Smakhouze vs. Kristian Holm?

Mad Man: Smak er ubesejret siden jeg ved ikke hvorn?r, s? han hiver den her hjem p? et par minutter.

The Voice of W.dk: Main event: Battle Royal?

Mad Man: Igen, er der nogen tvivl? Den eneste der kan true mig i en s?dan kamp er Kimball og ham ser jeg ikke som en chance n?r man t?nker p? at han sikkert f?r t?sk af Chaos og Mr. PPV

The Voice of W.dk: Hvad ser du der kommer til at ske i din fremtiden inde for Dansk Wrestling (DW) har du nogle m?l, snakken g?r p? du m?ske vil forlade DW, hvis deres booker ikke snart tager hensyn til dine behov?

Mad Man: Jeg kommer kun til DW fordi det giver mig muligheden for at smadre sm? forsvarsl?se idioter som Final Count. Det er ved at blive lidt kedeligt, s? giv mig Smakhouze, Chaos eller Kimball og vi f?r se om jeg gider spilde min tid p? det.

The Voice of W.dk: Jeg siger nogen navne, og du kommer med din personlige mening, okay?

Mad Man: Skyd

The Voice of W.dk: Kristian Krede Holm

Mad Man: Jeg har p? fornemmelsen at han kan mere end han har vist indtil nu. Comedy-stilen er ganske morsom, men mon der er noget at grine af den dag han st?r overfor Mad Man?

The Voice of W.dk: Mr PPV?

Mad Man: Oooooldschool

The Voice of W.dk: Judaz?

Mad Man: Har potentiale.

The Voice of W.dk: Final Count?

Mad Man: Han er som den bums p? ryggen man kan m?rke men ikke har lange nok arme til at kunne trykke ud. Mod mig er han forsvarsl?s, men jeg har set ham vise god gejst trods sine mange, mange nederlag.

The Voice of W.dk: John Doe?

Mad Man: Alt for kort karriere. Vi m? h?be han tager ONE MORE MATCH.

The Voice of W.dk: SmallStriker?

Mad Man: Ja, jeg har ikke set ham siden jeg smadrede ham i Haslev, s? hvem ved hvad han laver.

The Voice of W.dk: Kimball?

Mad Man: Uden tvivl den bedste vi har i Danmark. Men det betyder ikke jeg kan lide ham. Han har tabt en del kampe her p? det sidste s? m?ske den titel som den bedste i Danmark er i fare? Vi m? have lidt af den gamle Kimball tilbage. Jeg vil helst have at han er 110% n?r jeg engang skal m?de ham?

The Voice of W.dk: Smakhouze?

Mad Man: En af dem jeg godt kan lide at wrestle imod. Desv?rre har jeg ikke f?et chancen s? tit. Vi m? sgu ha Street Fight II i n?rmeste fremtid.

The Voice of W.dk: Raptor?

Mad Man: Har mere potentiale end nogen anden p? hans niveau lige nu. Jeg elsker at wrestle Raptor. Eller rettere sagt, at smadre Raptor.

The Voice of W.dk: Asbj?rn Riis?

Mad Man: Dog ikke!

The Voice of W.dk: Jeg vil sige tak for du gad bruge din tid, p? dette, og ?nsker dig alt godt i fremtiden. Har du nogen sidste ord du vil have med p? vejen?

Mad Man: Ikke udover at 2006 bliver THE YEAR OF THE MAD MAN. Og s? en tak til den trofaste skare af fans. Det er smukt at se jer blive ved med at tilbede mig, selvom jeg hader hver og en af jer.

The Voice of W.dk: Takker for MMM?s tid her. Husk at DW har f?et deres egen hjemmeside p? www.prowrestling.dk og husk at kom til Vild Vinter mere info HER

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
KingHans
Axl & Ian Rottens fortabte bror

Indmeldt: 06. mar 2005

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 6:32 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:

Og s? en tak til den trofaste skare af fans. Det er smukt at se jer blive ved med at tilbede mig, selvom jeg hader hver og en af jer.

WE LOVE YOU!!!! ogs? selvom du hader os...

Indmeldt: 01. feb 2005

Geografisk sted: Byernes by (aka Årets By 2002+2008)

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 6:38 pm    Emne: Re: Interview med 2 faces of M[M]M Besvar, med citat

Dansk Wrestling Bookings skrev:

Og s? en tak til den trofaste skare af fans. Det er smukt at se jer blive ved med at tilbede mig, selvom jeg hader hver og en af jer.

Begge 2 ?

http://xs.to/image-DF17_4BF55F41.jpg
http://xs.to/image-7CC6_4BF55E8A.jpg
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside MSN Messenger ICQ-nummer
V

Indmeldt: 10. feb 2005

Geografisk sted: Londons undergrund i en nær totalitær fremtid

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 10:14 pm    Emne: Besvar, med citat

MMM rules alle og det vil blive klart for enhver i Lang?, der vil blive husket for years to come.

KingHans, Raven420, Kurizin, V & Madsen = W.dk's Heel Section
Formerly known as bling
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Final Count
Body Count muthafucka'!

Indmeldt: 26. sep 2004

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 10:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Mad Man McKinzy er syg i hovedet. Jeg hader ham. Fatter ikke folk kan lide ham Confused

KingHans

IndlægSkrevet: Søn feb 12, 2006 11:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Final Count skrev:

Mad Man McKinzy er syg i hovedet. Jeg hader ham. Fatter ikke folk kan lide ham Confused

MAD MAN GONNA KILL YOU!

Indmeldt: 09. jun 2005

Geografisk sted: #Franner

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 12:25 am    Emne: Besvar, med citat

Mad Man McKinzy IS THE MAN!!!!!!!!!!

Den eneste wrestler der til dato har fremtvunget et FRANNER CHANT!

Franner4life

-----------------------------------------------------
Jeg er ikke arrogant, jeg er bare bedre end jer
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Final Count
Body Count muthafucka'!

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 12:27 am    Emne: Besvar, med citat

Mad Man kan stikke folk i ryggen med en dolk, kan han! Han er en for?dder, og jeg forst?r ikke han har bare to fans. Manden er jo syg i b?tten man, Confused

Dopedog

Indmeldt: 01. feb 2005

Geografisk sted: Byernes by (aka Årets By 2002+2008)

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 12:51 am    Emne: Besvar, med citat

FC FC FC FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://xs.to/image-DF17_4BF55F41.jpg
http://xs.to/image-7CC6_4BF55E8A.jpg
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside MSN Messenger ICQ-nummer
Final Count
Body Count muthafucka'!

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 12:52 am    Emne: Besvar, med citat

Dopedog skrev:

FC FC FC FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smile

KingHans

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 12:59 am    Emne: Besvar, med citat

Final Count skrev:

Mad Man kan stikke folk i ryggen med en dolk, kan han! Han er en for?dder, og jeg forst?r ikke han har bare to fans. Manden er jo syg i b?tten man, Confused

nu kan jeg jo osse godt lide folk der g?r og dolker andre i ryggen. s? LETS GO MAD MAN!!

Z But True

Indmeldt: 16. feb 2005

Geografisk sted: In Runnels

IndlægSkrevet: Man feb 13, 2006 6:04 am    Emne: Besvar, med citat

Final Count skrev:

Er du mest bitter over at han dolkede dig i ryggen, eller at Judaz og jeg hev en sejr hjem??
Javist er han syg i b?tten, og jeg h?ber han viser det endnu en gang til Vild Vinter....

Indmeldt: 06. jul 2005

Geografisk sted: Fyn

IndlægSkrevet: Tirs feb 14, 2006 9:19 pm    Emne: Besvar, med citat

FC! FC! FC! FOR THE WIN!

Indmeldt: 02. dec 2004

Geografisk sted: Snoglebækvej

IndlægSkrevet: Tirs feb 14, 2006 9:42 pm    Emne: Besvar, med citat

FUCK HIM UP MAD MAN, FUCK HIM UP.

Indmeldt: 18. jan 2005

Geografisk sted: Holbæk

IndlægSkrevet: Tirs feb 14, 2006 9:51 pm    Emne: Besvar, med citat

FINAL COUNT! FINAL COUNT!

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> Interviews Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum