| Forfatter |
Besked |
|
Sheriffen

Indmeldt: 05. nov 2004
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 4:26 pm Emne: Riffens hj?rne: WWE devalueret |
|
|
Nu m? jeg alts? af med noget af min indest?ngte vrede? Jeg forst?r simpelthen ikke, hvordan WWE overhovedet kan overveje at pushe Rey s? meget. Det g?r over min fantasi, hvad der sker for dem. F?r den 29. januar 2006 havde Rey kun v?ret cruiserweigt champion og tag champion. Han havde ALDRIG v?ret Intercontinental Champion eller United States Champion. Alligevel v?lger WWE af en eller anden grund (Eddie) at sende en cruiserweight wrestler i ringen til Royal Rumble for at vinde?..?? Og bare lige for at s?tte det i relief til tidligere vindere kommer her listen:
1988 Hachsaw Jim Duggan
1989 Big John Studd
1990 Hulk Hogan
1991 Hulk Hogan
1992 Ric Flair
1993 Yokozuna
1994 Bret Hart and Lex Luger
1995 HBK
1996 HBK
1997 Stone Cold
1998 Stone Cold
1999 Vince M
2000 The Rock
2001 Stone Cold
2002 HHH
2003 Brock Lesnar
2004 Chris Benoit
2005 Batista
2006 Rey M
Hvordan I alverden passer Rey M ind i dette billede? Det g?r han ikke!!!!!
?ren ved at vinde er i den grad blevet devalueret af hans sejr ved WrestleMania!
S? gudhj?lpemig om WWE s? ikke v?lger at lade Rey v?re en del af main-eventen til WrestleMania. En kamp som er noget af det st?rste en wrestler kan opn?. De lader ham v?re i kamp om WHC b?ltet mod tidligere champions Angle og Orton. OG s? lader de ham fucking vinde???
Igen tidligere champ: WWE RAW/SmackDown! World Heavyweight Title History (dette er alts? b?ltet):
Ric Flair
Lex Luger
Sting
Big Van Vader
Ron Simmons
Hulk Hogan
The Giant
Randy Savage
Bill Goldberg
Kevin Nash
Diamond Dallas Page
Bret Hart
Chris Benoit
Sid Vicious
Jeff Jarrett
David Arquette
Booker T.
Vince Russo
Scott Steiner
Kurt Angle
The Rock
Chris Jericho
Hunter Hearst Helmsley
Shawn Michaels
Randy Orton
Batista
Rey Misterio
Kig lige p? de navne (minus dem i fed) og fort?l mig s?, hvor Rey passer ind? Det G?R han ikke!!!!
B?ltet er i den grad blevet devalueret af hans sejr ved WrestleMania!
S? sp?rger man sig selv - hvorfor?
Hvorfor skulle have verdenshistoriens mest sindsoprivende push???? Var det fortjent???? Var det n?dvendigt???
Der kan kun v?re en grund til dette latterlige push, dette sk?ndsel af et titelskift og denne devaluering af hele branchen og alt hvad der nogensinde har v?ret af ?re i titlerne. Eddie Guerrero
Hans d?d er blevet gjort til det mest latterlige p?fund nogensinde i WWE historie. T?nk at man vil s?lge sig selv for et b?ltet og lidt penge (Rey og Eddies Kone). Jeg synes, at det er skammeligt af WWE og ikke mindst Rey og konen, at de p? den m?de udnytter Eddies d?d. Rey var aldrig nogensinde blevet bare overvejet til WHC, hvis det ikke havde v?ret for Eddies d?d. Og efter Royal Rumble tror jeg mange af Os sad med en flad fornemmelse i maven efter Rey sejr, men det var ikke nok ? de skulle lige smadre hele min opfattelse af WHC b?ltet som et stolt og ?refuldt b?lte. Tak WWE!
Jeg kommer aldrig til at acceptere Reys sejr i Royal Rumble, da der for mig at se ikke er nogen gr?nser for hvem der kan vinde.
Jeg kommer aldrig til at acceptere Reys sejr ved WrestleMania, da der for mig at se ikke er nogen gr?nser for hvem der kan vinde.
Og jeg kommer aldrig til at acceptere Rey i nogen form for sammenh?ng. Han er en sell-out, en lille pengegrisk mand og noget af det mest irriterende lille v?sen i verden. Addr!
Jeg h?ber s? inderligt, at et titelskift forekommer snart, s? hele denne onde dr?m kan slutte. Det m? simpelthen v?re en dr?m, det kan ikke v?re andet!
Sidst rettet af Sheriffen Tirs apr 11, 2006 7:25 pm, rettet i alt 3 gange |
_________________ STOP DET SPOIL I FUCKERS! |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Jack the jackal

Indmeldt: 19. mar 2006
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 5:51 pm Emne: |
|
|
oki sheriffen du har din menninge og det er skam ganske oki med mig
men nu vil jeg s? sige min menninge om rey titel og RR
rey har siden han var 15 ?r wrestlede han startede som en maskerede wrestler i mexico da han blive 17 kom han i ECW og s? senner WCW og s? WWE i alt har han wrestlede lige nu i 31 ?r og i den tid haft 11 cruserwhiget champs og 3 tag champs ( med betista som makker)
han har gang p? gang vis at u andset hvem wwe sender ham op i mod s? g?r han ind i ringen og giver den 120% det m? du da give ham ik?
ud over det s? har rey altid i hele sin tid som wrestler vist at ham kan ramme folk med at move ud af ingen ting som fks den head siscer til orton i RR og selv om det ikke passer ind i hvem der vandt f?r hen s? synes JEG at det var godt g?dt og man kan jo h?be at WWE nu tager nogen ander storys i bruge ud over dem de altid bruger.
oki ja jeg tor ogs? at det var pga eddie at han fik titlen men hvis det virkelig var s?dan tor du s? ikke wwe ville have taget den fra ham ved n?ste sd? hvor han besjeder orten med 2 619 i tr?k + drop of da daim for mig ser det ud til at sd som er det beder show ( hvis man kigger p? ratings) vil pr?ve noget nyt med at lade minder folk f? plase i rampe lyset s? det ikke kun er undertaker beniot angel osv der er der hele tiden.
om titel snart skifter det kan jeg ikke sige hvad de plane l?gger kan jeg ikke sige alt hvad jeg kan siger er jeg synes det er godt at rey har den nu og jeg h?ber han holder den i et par m?neder han skal ikke have den for lang tid men heller ikke for kort.
h?ber du gider l?sse dette da jeg har skivet det og det bar er mit synes punkt jeg respekter dit synes punkt s? jeg ville bar lige sige mit
Jack The Jackal
Rey Fan
|
_________________ jeg undskyler for stave fejle da jeg er ordblind så ber over med mig ik  |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Østergård
Indmeldt: 17. feb 2005
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 5:57 pm Emne: |
|
|
Jeg kan godt se pointen i Jack The Jackals
indl?g, men syntes alligevel ikke han har nok til at v?re WHC, i s?r ikke n?r man t?nker p? hvad WWE har af wrestlere, at han s? g?r der pga. Eddies d?d, g?r det _IMO_ meget forkert.
|
|
|
KU-Peter Team WCW medlem
Indmeldt: 21. mar 2005
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 6:02 pm Emne: |
|
|
| Jack the jackal skrev:
rey har siden han var 15 ?r wrestlede han startede som en maskerede wrestler i mexico da han blive 17 kom han i ECW og s? senner WCW og s? WWE i alt har han wrestlede lige nu i 31 ?r og i den tid haft 11 cruserwhiget champs og 3 tag champs ( med betista som makker)
han har gang p? gang vis at u andset hvem wwe sender ham op i mod s? g?r han ind i ringen og giver den 120% det m? du da give ham ik?
|
Kan det ikke g?re ligemeget hvor han har v?ret, hvor l?nge han har wrestlet, og hvor mange gange manden har v?ret Cruiserweight champion ??
Jeg synes IKKE Rey giver sig selv 120% i en ring l?ngere. Jeg synes ikke han giver sig 50% i en ring l?ngere. Og DET er det der pisser mig af ved han er champ.
| Jack the jackal skrev:
ud over det s? har rey altid i hele sin tid som wrestler vist at ham kan ramme folk med at move ud af ingen ting som fks den head siscer til orton i RR og selv om det ikke passer ind i hvem der vandt f?r hen s? synes JEG at det var godt g?dt og man kan jo h?be at WWE nu tager nogen ander storys i bruge ud over dem de altid bruger.
|
Hvor mange wrestlere kan ikke lave head scissors ? Det synes jeg ikke er en valid grund !
| Jack the jackal skrev:
oki ja jeg tor ogs? at det var pga eddie at han fik titlen men hvis det virkelig var s?dan tor du s? ikke wwe ville have taget den fra ham ved n?ste sd? hvor han besjeder orten med 2 619 i tr?k + drop of da daim for mig ser det ud til at sd som er det beder show ( hvis man kigger p? ratings) vil pr?ve noget nyt med at lade minder folk f? plase i rampe lyset s? det ikke kun er undertaker beniot angel osv der er der hele tiden.
|
Ja, WWE gav Rey titlen, og det er ogs? skammeligt ! Hvis WWE synes det er "?refuldt" at Rey skal have titlen, hvorfor ville de s? tage titlen fra Rey ved det n?ste show ?
| Jack the jackal skrev:
om titel snart skifter det kan jeg ikke sige hvad de plane l?gger kan jeg ikke sige alt hvad jeg kan siger er jeg synes det er godt at rey har den nu og jeg h?ber han holder den i et par m?neder han skal ikke have den for lang tid men heller ikke for kort.
|
Oh god, flere m?neder med Rey som champ..
| Jack the jackal skrev:
h?ber du gider l?sse dette da jeg har skivet det og det bar er mit synes punkt jeg respekter dit synes punkt s? jeg ville bar lige sige mit
|
Hver sin mening ! H?ber du synes det var okay jeg kommenterede p? dine kommentarer. Det var ikke for at g? p? dig personligt. 
|
_________________ TAK FOR ALT |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Jack the jackal

Indmeldt: 19. mar 2006
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 6:15 pm Emne: |
|
|
[quote="KU-Peter]Hver sin mening ! H?ber du synes det var okay jeg kommenterede p? dine kommentarer. Det var ikke for at g? p? dig personligt. [/quote]
helt i orden med felger kommentager det g?r en snak om noget jo bar det s? maget sjover og ja mange folk kan lave head siccoer det ved jeg godt det jeg pr?ve p? at siger der var at rey har i s? lang tid han har wrestleder altid kunne lave et eller andet move ud af ingen ting som fks til RR hvor folk troede han var out cold og s? Bang vandt han det var min point
|
_________________ jeg undskyler for stave fejle da jeg er ordblind så ber over med mig ik  |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Captain Obvious

Indmeldt: 30. dec 2004
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 6:18 pm Emne: |
|
|
En ting der er mere belastende end Reys title-run er n?r folk skriver i andre farver. Hold nu op, det er fuldkomment ul?seligt 
|
|
|
Dopedog

Indmeldt: 01. feb 2005
     Indlæg: 11238 Geografisk sted: Byernes by (aka Årets By 2002+2008)
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 9:32 pm Emne: |
|
|
Jeg er faktisk utroligt t?t p? at v?re 100% enig med dig Sheriffen!
Det eneste jeg ikke er enig med dig i, er at det m? v?re en dr?m. Nej min fine ven. ?rets Bruger 2005 fort?ller dig sandheden nu; DET ER ET FUCKING MARERIDT 
|
_________________ Årets fn Bruger
http://xs.to/image-DF17_4BF55F41.jpg
http://xs.to/image-7CC6_4BF55E8A.jpg |
|
| Tilbage til toppen |
 |
|
Sheriffen

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 9:42 pm Emne: !!! |
|
|
Ja selvf?lgelig er det et mareridt! Jeg hader Rey Mysterio!
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Captain Obvious

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:15 pm Emne: |
|
|
Tak fordi du ?ndrede farven. Og undskyld mit sure opst?d, men jeg synes efterh?nden for mange har f?et for vane at bruge andre farver, der g?r teksten mindre l?sevenlig
Det skal heller ikke v?re nogen hemmelighed at jeg er uenig i Reys sejr. MEN, i den liste du har pasted med wrestlere der har holdt b?ltet, kan jeg komme i tanke om mindst 2-3 der var/er mindre v?rdige end Rey til at holde et s? betydningsfuldt b?lte (ud over Russo og Arquette).
Folk f?r det til at fremst? som det mest katastrofale der kan ske for wrestling. Men faktum er jo at Rey er popul?r hos mange mainstream fans og is?r hos b?rn.
Nej jeg synes ikke det er fedt at han er champion, men WWE produktet eller b?ltet bliver ikke devalueret for mit vedkommende.
|
|
|
Sheriffen

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:19 pm Emne: !! |
|
|
| Captain Obvious skrev:
Det skal heller ikke v?re nogen hemmelighed at jeg er uenig i Reys sejr. MEN, i den liste du har pasted med wrestlere der har holdt b?ltet, kan jeg komme i tanke om mindst 2-3 der var/er mindre v?rdige end Rey til at holde et s? betydningsfuldt b?lte (ud over Russo og Arquette).
|
Selv tak - det var s? lidt!
Kom lige med de tre, s? vi kan f? en diskussion igang - det er der efterh?nden ikke meget tilbage af!
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
V

Indmeldt: 10. feb 2005
     Indlæg: 1501 Geografisk sted: Londons undergrund i en nær totalitær fremtid
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Sheriffen

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:22 pm Emne: !! |
|
|
Et g?t:
Ron Simmons, Steiner, Goldberg eller Booker?
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Captain Obvious

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:28 pm Emne: |
|
|
Well det er jo s? bare min mening. Men jeg har aldrig syntes at Jeff Jarrett var World Champion materiale. I hvert fald ikke med s? prestigefyldt et b?lte som WCW b?ltet var/er.
Sid Vicious? Jeg har ikke fulgt godt nok med dengang han var med helt fremme, men mit indtryk er at han ikke ligefrem var den der satte folk i s?derne og heller ikke den bedste worker. Og mic-work.... godt nok hedder jeg Captain Obvious, men beh?ver jeg n?vne hans fam?se promo?
Generelt er der flere p? listen der efter min overbevisning ikke er s?rlig gode "draws". Rey har stor appel til det latin-amerikanske publikum og b?rn. Men det er et rent kynisk forretningsm?ssigt syn p? det. Min egen helt uforbeholdne mening om hans sejr? Det sucks da... men s? er det heller ikke v?rre.
|
|
|
Captain Obvious

|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:33 pm Emne: |
|
|
Nej Ron Simmons kender jeg ikke nok fra dengang til at vide hvor god han var der og hvor popul?r han var.
Goldberg? Ja han sucks da gevaldigt s?dan rent work-rate m?ssigt, men han var jo mega-popul?r p? det tidspunkt, s? jeg synes da det var passende at han fik b?ltet n?r han nu var top-of-the-pop i WCW.
Steiner var s? vidt jeg husker champion i en tid hvor der var mange skader i toppen af WCW. Han forsvarede b?ltet meget og jeg synes han var en v?rdig champion. Han kunne ogs? levere varen n?r han virkelig gad og med den rigtige modstander.
|
|
|
V

Indmeldt: 10. feb 2005
     Indlæg: 1501 Geografisk sted: Londons undergrund i en nær totalitær fremtid
|
Skrevet: Tirs apr 11, 2006 10:33 pm Emne: |
|
|
Hvis vi ligefrem skal hive de d?rlige draws frem og vel egentlig ogs? de d?rlige workere s? er det umuligt at komme uden om Kevin Nash og det er IN-DIS-KU-TA-BELT!
|
_________________ Efter en samler kommer en spreder - Gammelt mundheld
KingHans, Raven420, Kurizin, V & Madsen = W.dk's Heel Section
Formerly known as bling |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|